Letní soustředění ZČO – SILICA 27.7.-3.8.

Je za námi společné letní soustředění oblasti, kterého se za KRL zúčastnili mimo mé maličkosti (řidiče) Anet, Áďa, Julka, Anežka. Naši posádku auta doplnily ještě holky z Plzně – Terka a Eliška.

Nechtěl jsem jet v kuse cca 800 km tak a zase zpět a tak auto KOMETA vyrazilo o den dříve a vrátilo se o den později. V pátek 26.7. jsme v klidu zvládli cestu do Bratislavy – prohlédli si centrum s divadlem, „čumila“ a nějaké historické památky. To vše zakončeno u Dunaje. Potom nás čekal hotel Color u Zlatých Písků. Vyšli nám vstříc s jednotnou večeří a pak už všichni koukali na zahájení olympiády v Paříži.

V sobotu krátká zastávka Zlaté piesky – holky se koupat nechtěly a nebudou koukat na mě, že? V Silici jsem byli už kolem 14.30, ale došlo k nedorozumění. Ostatní zaparkovali 150 km daleko u jezera na koupání a my zde byli tak brzy zbytečně. Zajeli jsme do Rožňavy, pohoda, mé ubytování, nákup Kaufland a v 18.00 už konečně ubytování v Naturcampu Silica.

Hlavním tahounem soustředění byl Vláďa Ječmen a jeho oddíl. Měl 2 kuchaře a my ostatní jsme se podíleli na stavbě a roznosu tréninků. Mnoho věcí a jídla se vezlo sebou. Pán starosta Silice blokoval kemp s chatkami, budovou a hasičárnou jen pro nás – super. Vesnice slovenská, starosta Maďar a ve škole se vyučuje maďarsky (hranice jen 3 km daleko a Košice 66 km).

Počínaje nedělí se začalo trénovat. Na programu byl seznamovák, dlouhé postupy, otevřené prostory, měřený trénink na SI, vrstevnicovka, maďarské 3 hromaďáky u Miskolce, další hromaďáky na Silici a na závěr volné pořadí – paměťák. No, terén to byl opravdu velmi náročný jak na roznos, tak hlavně pro zúčastněné závodníky. Věřím, že to všem dalo hodně i když jsme se potýkali s horkem a také s volně běhajícími psy, co ženou na planině stáda k pití (zemědělci nám vyšli vstříc a jeden den je hnali jinam než byl trénink). Denně se vyčítalo a posílalo na Livelox a Ondra promítal rozbory. Mezi tréninky jsme stihli krásné koupání Tornaľa a o něco horší lázně Miskolc (strašně moc lidí a klasické termály to nebyly). Proto tu ale nejsme. Maďarský klub OB nám připravil kvalitní trénink na krabičky a dal si s tím dost práce. Následoval společný oběd v nedaleké restauraci. Všichni měli v budově obecní úřadu od kuchařů úžasný servis začínající kontinentální snídaní … v poledne pokračování výborným obědem … večer zakončeno fantastickou večeří. O všechny bylo výborně postaráno.

Ve volném dni v úterý 30.7. jsme navštívili Slovenský raj. Někdo si zaplatil 4,5 h. přechod hor a my řidiči se zbytkem 2,5 h. přechod od jezera Palcmanská Maša. Kuchaři opět excelovali a na „zelené louce“ podávali výborný hovězí guláš z talířů. Palec nahoru.

V pátek jsem měl ještě „patálii“ s proraženou pneu, když jsem chtěl přiblížit z cíle na planině děti, co už byly v lese dlouho – ten trénink byl opravdu náročný. Společně jsme jako chlapi měnili kolo za rezervu a já pak hledal v Rožňavě servis, co by tam dal aspoň nějakou použitou místo té proražené. Podařilo se.

V sobotu 3.8. hurá zpět směr CZ. Naše auto vyjíždělo ze Silici v 8.00 a cesta byla ten den výborná. Už asi ve 13.30 jsme obědvali v Břeclavi. Potom ubytování motel Eldorado Mikulov a od 16.00 h. za mě krásná prohlídka „Reprezentační sály“ na zámku Lednice. Večer tak super večeře v atmosféře „U.S. Route 66“, že to jsem dlouho nikde nezažil – žebra & burgry … to nemělo chybu. V neděli jsme to „dorazili“ po trase Brno, Praha, Plzeň až domů do Kralovic.

Velký dík všem, co akci zorganizovali a následně na místě se vším pomohli. Klobouk dolů pak před všemi, co tam ty tréninky zvládli. Kdo chce vědět a vidět víc, ať si otevře následující odkazy:

Společné foto SILICA

Super video SILICA … bohužel teď není dostupné (zkusím získat)

Další fotky od Martina SILICA … najdete už brzy na Rajčeti

Čtěte, co píše Marta o dalších akcích v srpnu, září, říjnu a hlavně se jich aktivně účastněte. Ať se daří,