Putovní cyklo – vodácký tábor, Ohře 23, 6.-11.8.2023

Všechny fotky z tábora najdete už teď na RAJČETI.

10.8. – 5. etapa – voda

Ráno se spí nebo leží déle … do 8.30 a pak už snídaně. Balíme rychle protože to bude logisticky náročnější. Léňa nasedá na loď s námi, ale nejdříve musí odvézt s Martinem auto do našeho dnešního cílového místa, kterým je obec Vojkovice. Čeká nás TATO trasa s délkou 26 km a 7 jezů. Jeden z nich se stává „osudným“ Anet a Ádě – cvaknou se (neposlouchají instruktáž Marty). Všichni tleskají, ale nikdo nepomůže, tak se tam zdržíme. Ve Vojkovicích jsme až v 18.30 h. Ještě že máme připravenou večeři v místní restauraci U Kamily. Čeká nás zasloužený odpočinek a zítra posední den na vodě.

9.8. – 4. etapa – voda

A je tu první den na vodě. Ohři začínáme v Lokti. Čeká se do 10.30 h. až skončí lijáky a modlíme se ať jsme na vodě „v suchu“. Dnešním cílem jsou Karlovy Vary takže pohodových 12 km a 2 jezy. Naši trasu najdete pod TÍMTO odkazem. Rozdělení do lodí je po dvou jen Marta má háčka Ondru a Káju jako porcelán. Ze začátku to teče, později volej. Cestou se zastavujeme v NPP Svatošské skály. Potom už na nás čeká Martin a Léňa těsně před cílem na tábořišti Liapor – buchta, limonáda a poslední 3 km. Klub vodáků K.V. ubytovna je našim zázemím. Stíháme prohlídku Karlových Varů a pak už jsou všichni KO. Zítra pokračujeme druhým dnem na Ohři a čeká nás samé sluníčko.

8.8. – 3. etapa – kola

Třetí den spíme v Lokti. Přijeli jsme sem na kole z Bečova. Sbalili jsme ráno věci a stany, prolezli si ferraty a sedli na kolo. Počáteční šestikilometrové stoupaní na Krásno nás pořádně probralo. A pak zvolna dolů do Lokte. Aby to nebylo jen tak, dali jsme si na Třídomí krátký trénink – skorelauf. A po dojezdu ještě večerní procházku okolo hradu. Dnešní trasa je TADY.

Marta

7.8. – 2. etapa – kola

Druhý den našeho putováni na kole a poznávání Slavkovského lesa byl opravdu náročný.  Do Mariánek jsme se sice svezli hezkým vláčkem, ale třicetikilometrová trasa zpátky do Bečova byla fakt tvrdá. Kopce samozřejmě byly, ale aspoň nás trochu zahřály. Skoro celou cestu mrholilo či mírně pršelo, kolem Kladské jen 13 stupňů, k tomu se od poloviny trasy přidal vítr. Velmi oceňuji, že nikdo neremcal, nestěžoval si a všichni vcelku spokojeně jeli. Tady jsou – skvělé holky i do nepohody – Adél, Eliška, Julka, Anežka, Áďa, Anet, Lůca, Lucka, Kája a kluk Ondra. Trasu najdete ZDE.

Na Kladské jsme se zahřáli čajem, prošli si rezervaci a vyjeli si ke Třem křížkům. A ještě jsme stihli prohlídku botanické zahrady, vylézt ferrary a naučit se slaňovat. Moc príma den. Přiznám se, že být doma, tak v takovém počasí nevystrčím nos. Dnešní trasu najdete ZDE.

Marta

6.8. – 1. etapa – kola

Dnešní etapa byla jen taková rozcvička na cca 30 km podřízena i deštivému počasí na západě Čech. Její trasu najdete ZDE. Po dojezdu se v Bečově postavily stany a hurá na hrad. Zázemí nám zde skýtá mnoho možností – různá sportoviště, rybník, ferraty a taky to co jsme si přivezli – král, baseball apod. Zítra čeká všechny 2. etapa a zřejmě deštivá, ale bude to po krásném okolí Mariánských Lázní s dojezdem opět do Bečova.

Před pár dny jsme se vrátili ze Švédska a už je tu další akce KOMETY, tentokrát na kolech a na lodích. Dnes ráno vyrazili všichni přihlášení do Bezvěrova, odkud se startovalo na „1 etapu“ na kolech. Cílem byl Bečov nad Teplou, kde budeme mít zázemí v Botanické zahradě až do úterního rána. Více budeme průběžně přidávat výše. Ať se daří,